Samsung Galaxy Camera


Samsung işletim sistemlerinin gücüyle yepyeni bir kimliğe büründürdüğü akıllı telefonlarında izlediği stratejiyi şimdi kameralarına uyguluyor gibi görünüyor.Bunun ilk örneği olan Google Android işletim sistemli ilk akıllı kamera olan Galaxy Camera; tam 4.8 inç büyüklüğünde bir dokunmatik ekrana, SIM kart yuvasına ve Google Android işletim sistemine sahip olmasıyla beğenileri topluyor. 21x optik zoom'u bulunan cihaz, Android 4.1.1 işletim sistemini kullanıyor. 720x1280 piksel çözünürlüğünde dokunmatik Super Clear HD ekranı ile işletim sisteminin kullanımını kolaylaştıran Galaxy Camera'nın ekranının Corning Gorilla Glass 2 kaplamasına sahip olduğunu da belirtelim. 4.1-8.61 mm'lik lense sahip olan ve diyafram açıklığının da f/2.8 gibi etkileyici bir değerden başladığı cihazda, video çözünürlüğü ise 1920x1080. Kalitesiyle günümüz standartlarını yukarı çeken Galaxy Camera, A-GPS ve Glonass sistemleriyle konum bilgisini fotoğraflarınıza etiketleyebiliyor. Üstelik dijital fotoğraf makinesinin 3G, 4G, 802.11b/g/n ve Bluetooth 4.0 bağlantıları da cabası...

Fiyatı: 1.699 TL

0 yorum:

Copyright © 2012 Incelemedia | Teknoloji ve Medya Inceleme.